helt vanligt

för jag är lycklig, för jag är lycklig,
för jag är lycklig måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag,
 för  jag är lycklig hela veckan ut.

klart att jag är lycklig, men är lycklig samma sak som att mår bra eller att vara glad?
Lycklig det är jag, men det är inte alltid som jag är glad eller att jag mår bra.

men som jag har sagt innan, ska jag ändra på det. mitt vitaminätande får mycket fint. slta med socker går sådär? mycket frukt och nyttiga allternativ går också mycket bra. och framför allt sluta små äta går fram. och istället ska jag äta mer av vanlig mat. att dricka mycket har inte jag börjat med än. och det där med att sova bra är inte så lätt när man har en underbar pojkvän brevid sig.

haha och det där med att inte små äta hela tiden gick inte så jättebra. jag åt ett guld mål för ett tag sedan, men det vara bara för att jag har 4 lektioner mellan lunch och magen vill ha mat då!
sitter just nu i skolan och väntar på att min sista lektion ska börja, segt som vanligt. är jättebra och behöver mer mat! hihi

pusspuss jullan

Kommentarer
Postat av: elin

jag älskar dig med! har saknat mitt pussel :)

2008-04-05 @ 17:20:33
URL: http://eluz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0