lite mer

Det är verkligen svårt att utrycka sina känslor för någon. Att få ut de där som ligger i hjärtat och bara ligger och ruvar. Det är känslor som man bara har till vissa personer, personer som gör de där lilla extra för en och de extra som får en att älska den.

Att älska någon är svårt, om jag ska älska en person måste jag lita på den och tycker om de personerna med hela mitt hjärta. Och veta att jag alltid har den vid min sida när jag behöver den. Och just nu vet jag precis vem det är som jag älskar. Varje gång jag ser personerna blir man lite extra glad och man känner att hjärtat slår lite extra.

Men det är bästa är att få höra från personerna man älskar att de älskar en tillbaka.  


Ni vet precis vem ni är och ta åt er!


Jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: elin

jag tar åt mig :) för jag hoppas du älskar mig som jag älskar dig!

2008-04-07 @ 20:06:39
URL: http://eluz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0