lite till

Dagen började med att det var otroligt jobbigt att ta sig upp från sängen :/ att gå ifrån den man mest tycker om, och vet att han ska sova där i typ två timmar till! Det gjorde mig bara mindre glad.

Skolan började med uppsats skrivningen. Det gick bra, jag ska om Linn. Det blev oroligt mycket. Men det går inte förklara hur mycket en person som man har känt hela livet betyder för en. Men jag hoppas på att det går bra.

Gårdagens tester pratar vi inte om, är fortfarande arg för dem!

Har haft rast nu sen, 11 - 14.25. så jag ska tillbaka till skolan snart. Om 20 min typ. Känns kul när alla slutar har jag en lektion kvar av dagen.!

En dag kvar på veckan snart, och man känner sig oroligt sliten. Kroppen mår sådär just nu, men den borde må lite bättre för det är underbart väder ute.

Jaaa, kom precis på att vi missar lite av träningen!! Vi ska göra en elevenkät kl 16 och då brunkar våran träningen börja, så tar det en timme kanske, så vår träning börjar vid 17 och sen har vi fys 18.10. så en lite träning idag.


Dagens bästa: uppsatsen klar + att det är vår snart.

Dagens sämsta: att jag är döds trött..


Love u oooo<3

Puss julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0