liten del

egentligen om man ska förklara hur mitt liv ser ut nu, är det kanske mycket som ska sägas.
jag bor på 2 ställen, Falköping & Svedala.
I Svedala har jag ett syskon, i Falköping har jag 10 syskon, 10 st systra. vi bor alla i samma hus och vi alla har olika egenskaper
i den första lägenheten där bor Katten katta, katta är en hylte tjej och gillar det mesta, hennes sambo är en liten 08 som är mitt pussel och hennes nanmn är Eluz elljus. partypinglan som jag mycket tycker om. vi kan våra hemligheter! sen i nästa lägenhet bor jag jullan herbulian jag vet inte vad hur jag ska beskriva mig själv ? kanske blond? och glad! min sambo sedan heter matilduzzz hon som är besatt av hennes älskling, och det kan vi förstå för de är fortfarande nykära!! lite längre bort bor thooolse den starke och trevlige och som kan säga vad hon tycker om tänker! hennes sambosar är lisfis lisa är våran bonne och hon kan prata snabbast av alla! ingen kan det så bra som hon! brevid lisa bor annson biffen anna, skåningen som inte kan sluta säga nej! ( även jag räknas in där ) i deras lägenhet bor även maddebuuuus madde som är våra falköpingssötis! som är stark som en oxe men har ett hjäta som en björn. om man sen lämnar den lägenheten så kommer man till nästa och de sista rummen av de alla. I ett av de rummen bor sofiiiaa som man aldrig kan sluta skratta åt, sofia har alltid något nytt att göra! hennes sambo har namner jossaaaan en skåning till och skånska det gillar vi!!

så det här var lite av min vardag, men kommer en annan dag när jag är lite piggare :D

godnatt jullan!

Kommentarer
Postat av: elin

ååh vad fint! :D

2008-04-06 @ 15:11:00
URL: http://eluz.blogg.se
Postat av: Anonym

stark? :o
haha ^^ fint skrivet Julia :)

2008-04-06 @ 15:18:20
URL: http://ida91t.blogg.se
Postat av: Lisa

Haha jag är ingen bonne! :P

2008-04-08 @ 18:48:31
URL: http://petterssonlisa.blogg.se
Postat av: matilduz

fiiiint!

2008-04-10 @ 19:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0