j.

Om jag skulle uppdaterat er om allt som har hänt hade de tagit dagar.. så det blir bara lite snabb info nu.

Har matteprov i morgon så det är jääättemycket pluggning som gäller ikväll, har börjat nu och funderar att sitta till 21 och sen gå och lägga mig. Jag ska göra provet klockan 07.30 så jag får gå upp liiite tidigare i morgon. Jag ska även få det uppläst och det känns skönt!

Nu är det inte långt kvar, tisdag idag och i morgon är det onsdag och sen torsdag har bara en lektion då och sen är det fredag!


Jag orkar inte berätta mer om vad som har hänt, det blir bara jobbigt då.. lika jobbigt som om någon kommer fram till en och frågar hur mår du ? du ser ledsen ut.. tror fan att man börjar gråta varje gång..

Lika jobbigt som att gå förbi dig i skolan.

Men jag vill bara att de ska vara bra, jag ger dig tid. Men inte allt för mycket tid.


Pusspuss jullan! <3

Jag tycker om dig Sebastian.. snälla glöm inte det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0