j.

Jag är ledig i morgon så jag kan vara upp hur länge jag vill idag! Wioho!

Har träffat typ världens sötaste tjej ikväll, EMMA! Jag förstod verkligen allt hon menade och jag tror hon förstod mig lika bra. Vi pratade tröstade och skrattade! Synd bara att du försvinner..

Annars har det varit en bra dag. matteprovet i morse, uppläsning av min bästa Britt !! tog tid på mig, men jag vet inte tiden hjälpte mig, men det gjorde uppläsningen!

Jag mådde illa som fan i morse, vill mer än gärna gå hem efter provet, men kan ni tänka er jag kämpade igenom hela dagen! Yes yes och yes..

I morgon ska jag packa och städa och spela speedboll, eller titta på och träffa kalle. Kanske även blir utgång om vi har tur.

Du för skylla dig själv, jag kan också börja tänka och tveka.


Jag ska hem snart!

Älskling jag kommer hem. hem till det bästa.


Pusspuss jullan pullan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0