j.

Jag har varit död för ett tag och kommer vara de en lite stund till..

Har inget att skriva om, har inga tankar, och jag orkar inte.

Det är julafton och man ska vara glad! Jag är glad, jo visst det är jag. Men, de finns alltid ett men. Men(et) kommer alltid finns där.. kan vara jobbigt men jag vill försöka får det att fungera.

Jag hittade dragläget idag! Jag kan fan ta körkort i morgon (!!!)

Jag träffade min riktigt morfar idag med, Robert. En trevlig gammal man var han.

Julafton i morgon, kommer bli en jobbig dag! Jag måste bli glad.

Åh ett måste, jag tror jag lever för måstena i mitt liv, lika mycket som jag vill leva för dig…

 

Dagens bästa : shit, jag är bilen hoppar inte något mer

Dagens sämsta: jag vill ha Lisa och Matilda här! Och även Sebastian..

 

god jul !


Kommentarer
Postat av: Ferhat

God jul på dig :D



Ha en trevlig kväll =)

2008-12-23 @ 19:33:15
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Matilduz

jag vill ha dig här med stumpan men ha en bra dag imorn älsklinstjejen:) PUSS

2008-12-23 @ 20:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0