j.

Jag hade fått för mig att jag skulle klara av att somna vid 10 i kväll. Jag kan fortsätta att inbilla mig själv det ganska länge, för det kommer aldrig att gå. Jag sov till 10 i dag, gick upp och duschade sen gick jag och la mig igen och vaknade med feber och huvudverk klockan 14.30. men jag väntade bara på att det skulle komma, har inte varit sjuk på jättelänge så det var bara att tack och ta emot febern och hoppas den försvinner snabbt!

Snön kom till Falköping idag igen, det är mysigt. Vitt och kallt. men det är december så det ska vara snö då liksom. Och när det är snö så är det snart jul. Och julen firar man med sin familj. Och familjen har man oftast nära, om man inte heter Julia och bor 40 mil ifrån dem och har inte träffat dem på 5 veckor. Jag får snart spader, gråter varje gång jag tänker på hur jobbigt det är egentligen, och nu när det är så jävla mycket med allt annat. Skolan och volleyboll, det är fan ingen bra kombination har jag kommit på!


På 17 dagar ska jag ha fått gjort 5 prov, en redovisning och spelat 2-3 matcher. Inte konstigt att jag blev sjuk, stress är en hemsk sak..

Men en bra sak är att vi är vidare till Allsvenskan ju!

mamma kommer den 14!!!

Pusspuss jullan!


Kommentarer
Postat av: matilda

kämpa på <3 du komemr få mvg på alla proven !

2008-12-03 @ 17:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0