j.

Just nu så sitter jag nog med världens största bok framför mig. Och det är ingen vilken bok som helst, nej det är en indian bok. Jävla indianer säger jag bara. Har inte varit med om ett tråkigaste ämne att skriva om.. men om jag får klart den här redovisningen nu ikväll, så har jag gjort en sak klar. Kanske jag kan få ut ett finger ur väggen då (?)

Jag mår lite bättre, behöver bara få tillbaka mina krafter. Vet inte om det blir skola i morgon, men jag ska träna. Hemlängtan har lagt sig ganska bra.

Men stressen är fortfarande kvar. Och den kommer aldrig försvinna det vet jag men jag får försöka börja jobba med det istället. säga åt mig själv att jag ska klara av allt, måste bara ge varje sak sin tid. Fast ordet måste är ett ord som jag ska lära mig att leva utan, för egentligen måste man inget! Fast även om man säger så att jag måste inget, så nästa tanke är att jag måste göra det och de måste jag göra innan jag måste göra de.

Helt jävla otroligt!


Pusspuss jullan!

Sebastian ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0