j.

Jag hoppas alla lyssnar nu!

Jag har inte feber mer, wiee. Men min huvudvärk har fortfarande inte försvunnit.

Det är precis som om någon slår på mitt huvud, jag får knappt upp mina ögon heller. Men jag kanske bara ska vänja mig lite. Jag har börjat plugga idag, känns skönt att börja med något. Blev lite historia redovisning, för jag har nästan allt annat i skolan.

Det blir ingen träning för mig idag, hade feber igår och jag vågar inte träna för jag vet sen tidigare misstag (man lär sig ju av sina misstag (?)) att man ska vänta en dag extra innan man går ut på volleyboll planen igen. Det är även match mellan Rig C - Rig B i morgon, ska messa kalle och fråga hur det blir med den saken sen. Men förmodningen blir det att jag vilar då med.

Det har kommit mer snö idag, det är som sagt i tidigare inlägg faktiskt december så man ska bara vara glad för de är vitt ute.

Jag kommer hem om 14 dagar!!

Nej jag ska piffa upp på mitt rum lite hade jag tänkt, vädra ut lite, få bort de sjuka ifrån rummet!


Pusspuss jullan!


Kommentarer
Postat av: karin

Vi kanske har samma sjuka...

Mitt huvud håller verkligen på att SPRÄNGAS!

krya på dig!

2008-12-05 @ 15:55:17
URL: http://karinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0