07.50!

Såja nu ska jag hem i morgon. Tåget går 07.50. det här är mer än lycka kan jag säga till alla. Men det är bara ett problem jag har så ont i mitt huvud.. migrän. Har såå ont. Vet inte vad jag ska ta mig till. Bara vila och dricka som hjälper. Och det kan jag göra på tåget i morgon!

Kommer till Malmö 12.45, mamma står där och hämtar mig. PUSS!

Sen bär det hem och börja göra mat och fixa till mig inför kvällen.

Jag ska nämligen ut med mina sötnosar och ha en lite middag hos mig.

Sara, Rebecca, Johanna, Linn + en lite extra gäst. Linns loverboy Jens.

Efter det fortsätter jag, Sara, Rebecca & Johanna vidare till Malmö och dansar hela natten lång! Fy vad jag har saknat det, att vara ute med er där hemma. Men jag kan inte säga att Ålle är dåligt för det är de inte!

Så nu ska jag ta mig till sängs och titta klart och let´s dance och bara vila ut mig.

Pusspusspusspuss

Jullan! image75 Jullanjullanjullan


Kommentarer
Postat av: shera

lördaglördaglördag

2008-02-08 @ 21:37:38
URL: http://shera.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0