finns det

okej, lagom jobbigt natt i natt. sov kanske en timme om jag har tur. sorgligt på tv gjorde att det inte blev lättare att somna. + att efter det kom allt. allt de som jag har väntat på. började intala mig själv om att jag inte saknade min prins utan min bästavän. sen kom det värsta. min feber! fy va jag hatar det. det är så hemskt. man fryser och svettas samtidigt. det är hemskt. och när jag har feber drömmer jag en massa hemska mardrömmar och den här drömmen var lite konstig. men ganska rolig om man tänker efter, my love ola svensson var med i drömmen och sjöng för mig när jag låg på sjukhuset och då blev det en bra dröm.

idag tog jag alla mina krafter och gick långsamt. har aldrig gått så långsamt i hela mitt liv. och jag går aldrig långsamt. inget för mig. vill ha allt snabbt och klart. köpte allt till förekämpning mot förkylning! och jag mår redan lite bättre, så min långa runda hjälpte bra + att jag fick i mig lite mat med. bra!

haha säger jag bara, jag orkar inte med dig? du har dina stunder när du är. ja jag vet inte hur du är. men du är inte snäll. men jag kan leva utan dig med det är helt okej. men just nu orkar jag inte tänka på någon annan  än mig själv.
men tack för att jag börja må lite bättre, jag kanske till och med får krafter till att gå på ålle på fredag? eller vill jag det? vill jag se dig där dansa med andra tjejer? vill du se mig dansa med andra killar? vill jag, nja. jag vet inte. hellre se de än att höra de se och undra hur de såg ut.

men så jag är på bättringsvägen och jag vill bli glad och frisk igen. men vänta bara snart kommer det.
Puss och kram jullan. image89


Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig Jullan.. om du behöver hjälp så är alla på heela våningen där för dig och det vet du

2008-02-28 @ 20:49:37
URL: http://ida91t.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0