flera dagar till.

 image87
dagarna på lovet är tillför att ta det lugnt, sova länge och att shoppa tills man dör och träffa alla man tycker om + att fika mer än vad jag någonsin har gjort. tycker det är ganska bra att  jag inte har tid eller tankte till att fika i fkp för om jag hade fika så mycket som jag hade gjort när jag har varit hemma nu skulle det inte sett bra ut.. så tur att det inte finns ett Espresso House i den stora staden.                                                              
Jag har gjort mina inköp i måndag som jag blev mer än nöjd med! det blev inga jeans men jag är nöjd ändå! och jag kan bara säga en sak jag älskar monki! priserna och kläderna! och att de har rea kvar! så det blev lite köp där, fyra tröjor för 200 kr ! + sen hittade jag min älskling på H&M som jag hade letat efter, men aldrig hittat den för de rätta priset. min blå och vita randiga skjorta

image89



lite suddig bild men jag är inte så stadig på handen ;) men jag är mycket glad för de inköpet!
men allt det köpte jag i måndags så jag har några dagar till att
shoppa loss på!
Idag har jag träffat mina älsklingar. de som är coola och går i skolan i malmö! Linn, Sara & Johanna. för våran snygga och proffsiga Rebecca är iväg och tjänar pengar för att hon är snygg! hoppas du har det bäst om du läser detta och jag älskar dig
så jag åkte in vid halv 2 för att hinna äta lite och redan gå och fika med dem. jag gick först till Borga för att träffa Linn. kom in där, en helt annan skola än ållebergs men den var helt okej. mycket folk bara och många man inte kände igen ( inte så konstig jag vet ). blev presenterad som volleybollproffset! (?) tack linn!  
sedan bar det två steg vidare till Petri för att träffa johanna och sara. deras skola var dock mycket snyggare!
men vi gick och fikade och fikade. vi lyckade att sitta där och snacka från halv 3 till halv 5! wow det märks verkligen att vi inte har träffats på länge. men det var riktigt mysgit. och sen var det ett + att vi såg självaste timbuktu komma in på fiket och satte sig där! där ser ni att skåne inte är allt för dåligt när det gäller att träffa kändisar!
image91en lite bild på en suddig timbuktu men vi fick se han! :P
sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte till Ikea för att shoppa saker till falköping som jag ska ha med mig! jag har påbörjar mitt nya liv ju! så jag behöver komma över alla minnen och skaffa nya inköp!
ett långt inlägg men det gillar vi. jag är hemma lite till och det är verkligen skönt. jag sover och tränar som vanligt så jag har inte förändrat så mycket.

dagens bästa : alla minnen vi pratade på fiket + allt nytt jag fick av mamma
dagens sämsta: jag ska snart hem! och jag måste hinna shoppa mer! 
PUSS JULLANimage92



Kommentarer
Postat av: din rebecca <3

ja, jag läste och jag älskar dig med :')

2008-02-12 @ 22:24:47
URL: http://rebbi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0