gårdagen!

jag kom hem igår ju! tack för det säger jag bara. jag älskar att vara här hemma. man fattar verkligen att det är underbart att vara hemma. innan när man bara längtade på att flytta hemifrån, och nu vill jag bara hem. men ja jag är hemma nu och jag kom till malmö 12.19 i går lördag. mamma hämtade upp mig och vi gick och fikade och titta lite snabbt på kläder tills kvällen, men lyckan var inte med mig där.
Svedala hade elit match så jag tittade in där och träffade sara och även felicia som var på besök. men jag stannade dock inte så länge för jag var tvungen att åka hem och fixa inför kvällen.
började med maten, tacos. sen kom Linn & Jens. pratade lite och till min stora förvåning gick pappa och jens bra ihop, de pratade om allt och jag är inte något rädd för att prata med pappa om de priva sakerna så otroligt skönt (:
sen kom johanna sara och rebecca med och vi började att äta och prata. mysig att få träffa er igen.
efter vi var mätta och goa så gick vi hem till linn och sjöng sing star innan vi åkte in till Malmö.
på bussen träffade jag lite Svedala folk. roligt att se dem. sen stack vi hem till Beccy mina vänners klasskompis. där började hela kvällen och det var roligt! vidare till bussen igen, som vi fick springa efter för att inte missa den. och på bussen var det underbart, har aldrig hört sara så känslosam! du är bra sara! och de ända hon sa var jag säger inte det här för jag är full jag säger det för jag menar det!
sen vidare till discot, och kön var hemsk alla skrek och tryckte. blää och alla små små människor det finns i världen. men det var nästan värre när vi kom in. visst det var 16 år ställe. men jag har inte sett så många fjortisar på en och samma gång :P men det var roligt att dans lite men vi åkte hem ganska tidigt för det var så jävla varmt där inne och sen var vi alla trött.
men tack för en rolig kväll mina änglar ! och det kommer bli svårt att lämna  er nu när jag ska upp igen..

jag har inte så många bilder där ifrån, men jag lägger in lite från nyår istället :D
   hittade en bild på Linn & jens!
puss jullan!


Kommentarer
Postat av: ddd

hej tandkött

2008-02-11 @ 10:40:15
Postat av: sara

det var en fin bussresa

2008-02-11 @ 12:57:29
URL: http://shera.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0