Hagnesta Hill

Jag har faktiskt gråtit för mycket för att börja tycka om dig igen (?)

Jag vet att jag kanske gör ett fel, och jag vet inte ens om vad det är som jag saknar.

Just nu är jag trött och jag vill bara sova. Helgen börjar nu och det är nästa det bästa som finns. Ska bara idag sova. Och vänta kanske på att något händer?

Träningen helt okej idag, inget märkvärdigt precis. Mitt knä är sådär men det går.

Men det bästa är att vi är lediga helt i helgen, så jag vet inte om det blir både gbg på lördag och på söndag? För jag har inget att göra ändå så jag kan passa på att träffa Mia och Anton då! och shoppa lite. Med de pengarna som jag har kvar, får samla ihop lite!


Dagens bästa: vi började prata i verkligheten för första gången på 4 veckor..

Dagens sämsta: jag är jättetrött och helt slut. Precis över allt..


Puss jullan!
jag tror jag dör! Kent- Kevlarsjäl! PUSS!


Kommentarer
Postat av: jessica

julia är sötsötsöt!

2008-02-24 @ 12:49:27
URL: http://jessicapauline.blogg.se
Postat av: Lisa

kevlarsjäääl

2008-02-28 @ 22:05:26
URL: http://petterssonlisa.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0