Hopp hopp!

Nu ska jag hem! Tåget går 17.25. men jag ska till Lovisa 16.50, eller till utanför 21:an.

Sen shoppa lite godis och ta ut biljetterna, sedan 3 timmar hem! Har redan ont i huvudet, och ju mer jag tänker på att jag bara ska vara hemma en dag, så sprängs mitt huvud av panik att jag inte kommer att hinna göra allt jag vill göra.. men som sagt jag har lärt mig att ta vara på tiden så mycket som möjligt.

Nu sitter jag här snart själv i lägenheten, bara lisa kvar nu. Men snart sticker hon med. Har städat lite.
image52

Det är lite jobbigt nu igen, träffade dig hur mkt som helst idag:O nästan lite för mycket. Visst det är inte så jobbigt som jag tror. Jag tänker positivt, den tiden som var våran var en bra tid! I nästan alla stunder.

Skolan idag, hur var hände ? inget.. italienskan, jag klarade den :O ? det var lite chockerande att jag gjorde det. Sen engelska, hände precis inget, matte jag gjorde ett tal! Fattar inget!!

Historian, satt i biblioteket och snackade. Som vi nästan gör varje på varje lektion. Vi har det ganska slappt i skolan, I skolan. Men inte sedan hemma med skolan!

Mat sedan. Helt okej. Efter maten drog vi till freja och spelade lite volleyboll på idrotten, det var det roligaste idag! Helt klart.

Sista svenska, biblioteket igen..


Vi hörs när jag kommer hem!

Pusspusspusspuss!


Jullan!  + att jag får träffa alla i morgon och på söndag när vi ska spela kval i ängelholm. mjauuuu! image60


Kommentarer
Postat av: cecilia

Härligt att höra söta du :) Hoppas att helgen varit riktigt bra för dig nu :D

2008-02-03 @ 20:30:30
URL: http://ceciliakallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0