jaja jaja

Nu vill jag bara hem och sen vill jag att tiden ska gå och att det ska bli vår och sommar! Tittar på bilder från Mallorca, inte det bästa man kan göra om man saknar något. Jag kommer ihåg att jag var nervös när jag åkte från Sverige för jag skulle flytta och börja jobba när jag hade kom hem till Svedala. Men när jag var där så slappnade jag av mer än vanligt. Att bara ligga på en solstol och bara pressa! Och vet att jag gör allt för att bli brun. Att ligga och vänta på att det ska gå en snygg kille förbi som man faller för. För semesterkärlekar är det bästa som finns! Lita på mig jag vet! Att göra sig snygg på kvällen när man ska gå och ut och äta, och lägga sig tidigt för man är så trött efter en hel dag i solen. Det längtar jag efter nu!

Men jag kommer att uppleva det i sommar så det är bara att vänta. För jag ska till Portugal med min familj! Yess! Det kommer att bli så kul, jag längtar typ redan.


Men just nu känns det så långt bort. Jag har så mycket att göra den här veckan, fast jag har inte blivit stressad än ganska bra lyckat, fast jag har så ont i mina tänder och det är ett tecken på att jag är stressad! Har mycket plugg. Blev precis klar med min labb som ska vara inlämnad i morgon. Har börjat på inlämningen på terrorismen, har även börjat på recensionen av ego Girl. Har bara kvar att börja plugga på italienskan, men det på började jag lite lite i går. Men det går segt! Och det är speciellt det jag mest behöver plugga på, men det får jag fixa i morgon! Hel dag med plugg i morgon. Det är ganska skönt för just nu har jag bara tid till det. har ingen annan jag behöver tänka på att lägg någon tid på. HÄRLIGT!


Pusspusspusspusspuss

Dagens bästa: second hands affären!

Dagens sämsta: mitt rum ser skit ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0