lite och så.

Så nu uppdateras den här bloggen igen. Senast jag skrev var det hemlängtan som tog över. Men den har lagt sig liten nu. Och det är skönt. En annan sak som inte är skönt är att jag har extremt ont i mitt knä just nu, men jag spelade igår och tog verkligen i upp inspiken och därför får jag ont.. men vi vann matchen och det betyder att vi är SERIESEGRARE :D om vi nu vinner de nästa två matcherna, som vi nog gör.

Så det blev ingen träning för mig idag, lite biffade bara och mycket snacka med katta.

Skolan går som den går, helt okej. Inte så mycket plugg och det är jätteskönt. + att det är fredag i morgon :D och efter fredagen kommer helgen som tur är. Och vi har en ledig helg!! Efter lång väntan. Så jag och lisa planerar nog att åka in till Gbg med våra stora (?) Plånböcker och shoppa lite.

För övrigt har det inte hänt så mycket mer, eller jo vårt Internet har varit borta,  så det är en anledning till varför jag inte har kunnat skriva! Men så det kom tillbaka i går, så hela volleyboll huset har varit handikappat utan sitt Internet..


Kommer lite mer sen en annan dag!

Puss jullan!

Dagens bästa : inget speciellt har hänt, så det har varit en helt okej dag ! fast jag tror att jag  vill kanske  ha dig!

Dagens sämsta: jag hatar mitt knä.. 
image94


Kommentarer
Postat av: elin

vi ägde sönder på matchen

2008-02-21 @ 20:18:40
URL: http://eluz.blogg.se
Postat av: elin

varför syns inte mina hjärtan jag gör? :O

2008-02-21 @ 20:19:47
URL: http://eluz.blogg.se
Postat av: m

grr! Ni är verkligen heta . Jag vet hur det är, jävla knän alltså.
:*

2008-02-24 @ 13:15:50
URL: http://malinstavander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0