lite sånt!

Tio saker om dig själv!

1. är du singel? Jadå!
2. är du lycklig? Oftast
3. är du uttråkad? JAA! för tillfället, väntar bara på att klockan ska gå så vi kan gå till skolan typ.

4. är du ledsen? Minst två gånger i veckan.
5. är du italienare? Nää helt svensk! Men jag läser italienska.
6. är du gravid? NEJ
7. är du full? Nej, det var längesen jag var riktigt full!

8. är du cooling? Ganska cool ja !
9. är du från irland? Nej nej!
10. är dina föräldrar fortfarande gifta? Jadå!

Åtta saker om ditt kärleksliv

1. tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, tror det är nåt som växer fram.
2. har du någon gång blivit sårad? O jaa!
3. har du någonsin tänkt på samma kille samma natt flera gånger? Yes sir!
4. har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja, det har säkert vart så nån gång.
5. har du kysst någon under de två senaste veckorna? Låt mig tänka, jag kommer inte ihåg!
6. har du haft en hemlig beundrare? Hehe inget jag vet

7. är du kär? Nej,
8. vill du gifta dig när du blir stor? Kanske kanske!

Tio "har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej, jag har aldrig velat de.

2. Brutit ett ben? Nej. Tur det hade aldrig klarat av smärtan.
3. Gjort nåt du ångrar? Om jag har, många ggr.
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, men jag ska testa innan jag dör, kanske..
5. Ljugit för någon du tycker om? Vita lögner har väl inget dött av.
6. Ätit en hel tårta? Nä!
7. Gjort bort dig offentligt? Ett par gånger!
8. Velat bli tillsammans med ditt ex? Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja, min guldfisk (jag vet töntigt, men jag var liten) .
10. Velat försvinna? Ex antal gånger

10, senaste...

1. Telefonsamtalet du gjorde? Linnsan!
2. Telefonsamtalet du fick? Mamma som ville se så jag hade koden till tåget.
3. Personen du var med? Alla volleybollare, 91 tjejerna!
4. Roligaste grejen som hänt? Vi vann u21 kvalet!
5. Personen du sms:ade? Mamma.
6. Du kysste? Edvin...........
7. Du skrev till på myspace? Men orka myspace
8. Du kommenterade? Saras blogg!
9. Du tillbringade natten med? Mig själv! Jag gillar det bäst, just nu ;)
10. Du kramade? Madde


Kommentarer
Postat av: Sara

ja eller hur:( men ja, det måste vi! vi kan väl ta middagen då i stället?

2008-02-04 @ 16:41:05
URL: http://shera.webblogg.se
Postat av: Lisa

JOHOOO!Jag vet med säkerhet att du kysst en kille de senaste två veckorna;)

2008-02-05 @ 11:56:42
URL: http://petterssonlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0