mi piace!

Jag visste att alla dessa frågor någon gång skulle komma tillbaka, och ja kanske idag är en bra dag att svara på dem. Du älskade aldrig mig, men älskade jag dig ? jag har lätt för att älska personer och visst jag älskade dig. men inte lika mycket som jag älskar andra. Det var svårt. Men jag tyckte om dig extrem mycket. Men som sagt jag har lagt dig på hyllan och jag tror att du får ligga där länge och jag vill inte säga det här, men jag tror att du får ligga där för evigt.


Det är känslosamt just nu, lyssnar på världens bäst låt! A drop in the Ocean. Och då blir det så här. Har precis blivit klart med samhället, och har på börjat italienskan och ska skriva klart recensionen med. Men den väntar jag lite med!

Men alla frågor har jag inte fått svara på än, och det kommer ta lång tid innan jag får det. men jag vet inte hur det kommer att blir nästa år, eller nästa månad eller i morgon. Jag tar det som de kommer, alltså mycket lugnt. Det är skönt att inte vet så mycket om vad han gör, eller säger till alla. Inte ha så mycket kontroll och inte veta så mycket om någon. Jag är helt ensam i mitt rum och jag trivs med det. jag ska lära mig att jag kan leva utan någon att dela mitt hjärta med.


Träningen gick bra idag!

Och jag ska hem snart!


Puss!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kan bara bli bättre nu Julia :)
du e värd ngn som ger dig All uppmärksamhet

2008-02-06 @ 21:37:46
Postat av: Anonym

ååh
vad kul att du har blogg
visste inte det
:)
PUSS:*

2008-02-07 @ 19:13:42
URL: http://malinstavander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0