minnen

Minnen är något fint! Det är något man kan tänka tillbaka till när det är som svårast. Jag tycker bästa om lyckliga minnen och här är mina bästa minnen från i dag och några år tillbaka!

Kreta 06

Under den tiden var jag lyckligast. En underbar ö, som man bara kan älska. Och kreta kommer alltid förbi en kärleks ö för mig. För där träffade jag mitt livs första kärlek och jag kan säga det till alla för jag vet att jag verkligen var kär då! Och jag skäms inte över det.

Tre dagar tillsammans med en underbar kille var lite för lite, men dem dagarna spara jag långt in i mitt hjärta. När han hade åkt trodde jag att jag skulle gå under jorden, drunkna i poolen eller gråta bort mig själv. Men när jag fick ett underbart sms så förstod jag att det var något mer inte bara en lite semesterkärlek.

Jag saknar värmen där nere, jag saknar maten. Det var nog det bästa! Grekisk mat har blivit min favorit efter jag har varit där.

Nej men kreta är bäst! Alla minnen där ifrån som fortsätter att växa fram ju mer jag tänker på det!

image70

Det är klart att jag har hur många minnen som helst. Det är svårt att välja ut dem bästa. Och jag vet att det kommer bara komma fler och fler!


Även det här minnet är det underbart minne

Avslutingsbalen i 9:an

Man visste precis vad som skulle hända. Det skulle komma tårar och det skulle komma lycka!

Det skulle först vara avsluting för alla 9:or vid 5 tiden. Och sedan efter det skulle vi vidare till Balen. Vi hade övat många dagar till vårt upptränade. Och det lönade sig verkligen för det blev en bra sak! Forever young säger jag bara. Efter vi var klara med det så blev vi hämtade av en buss som skulle ta oss ut till Törringelund där balen skulle vara. alla var nog lika nervösa tror jag...

Började med att äta, vi åt och pratade och pratade. Sedan blev det dans! Dans hela natten lång. Alla var glada och lyckliga så det var verkligen en bra sak. Alla älskade verkligen stunden just då. efter balen efterfest så klart hon Emilia, mycket intressant! Det var en trevlig stund med alla vänner, alla klass kompisar som man skulle skiljas ifrån fick man vara med en hel natt och en hel morgon.

Så balen var något bra! Otroligt bra!
       image20


Okej, nu ska jag berätta om det sista minnet. Och jag vet att det här minnet kommer bara att växa och växa! Det började som inget men har redan blivit stort och det kommer att växa i tre år och om inte mer vem vet!

Men det är volleybollgymnasiet.

Kommer ihåg hur det var när jag fick brevet :O jag var så glad då, jag skrev och grät och bara var helt ställd. man var så nyfiken på vem som hade kommit in av de andra. Fy! Jag blev både glad och ledsen när jag fick reda på vem som kom in av de andra. Blev glad för alla de som kom in men jag blev otroligt ledsen när inte Elin kom in:/ både jag och angel skulle ta ett snack med där här uppe varför ? men det var bara att kämpa på det sa hon själv vi skulle klara det!

Sen gick tiden, jag har tvekat som fan! Det har verkligen varit svårt. Att lämna de fina jag hade där hemma och flytta till någon som jag inte vet hur det är?

Det var svårt att ta ett beslut. Men det var nästan ett ja direkt men de tog tid innan jag förstod det själv.

Flytten upp var jag så nervös men det gick bra som allt annat brukar gå. Så efter man var inflyttad så var det bara att börja. En ny början på allt. Och visst det har varit så jävla roligt här och är det fortfarande. Men det har även varit det jobbigaste jag har varit med om och ibland har jag hatat det här och jag vet nästan säkert på att jag kommer att göra det fler gånger.

Men allt vi har varit med om redan! Alla konflikter med alla. Och det värst är att man kan inte ha några hemligheter här för det kommer fram på direkten. Alla kärleks problem vi tjejer har haft. Men det bästa är att vi har varandra. Att bara ligga i någon säng och bara snacka lite, eller bara mysa.

Så det här vet jag kommer bli det stort minne i mitt liv! Och det minnet har redan börjat!
   image2  image43 


Nej okej det var inte de sista måste lägg till! Att jag har även vunnit två sm guld som var det bästa!! Ett inne och ett ute på ett år! Och jag hoppas det blir fler!

 

Jag vet att det blev långt, men jag har så mycket tankar så det är skönt att få ut dem!


Puss jullan!


Kommentarer
Postat av: din rebecca <3

forever young

2008-02-08 @ 17:48:11
URL: http://rebbi.webblogg.se
Postat av: din rebecca <3

oj, mina hjärtan kom inte med!!!! men jag saknar allt så fruktansvärt mycket!!!! men imorgon ska vi ha kul!!!!!! woho!!!

2008-02-08 @ 17:49:00
URL: http://rebbi.webblogg.se
Postat av: elin

det bästa av allt, är att jag får dela gymnasiet med dig :):):)

2008-02-08 @ 18:43:38
URL: http://eluz.blogg.se
Postat av: Anonym

jag förstår vad du menar.
det är as-skönt att skriva av sig och få ut allt!¨
:*

2008-02-08 @ 20:09:10
URL: http://malinstavander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0