nu gör jag det igen.

image80nu är jag så dum igen och tittar på gamla bilder. jag längtar så hemskt mycket efter beachen nu till sommaren. att få vara med sara så mycket jag bara kan och få spela med henne. jag älskar verkligen det, hon är så duktig och jag känner att jag blir bara bättre och bättre ju mer jag är med henne ;)
iår ska vi träna på och göra allt för att ta ett guld till!
jag har redan börjat min inställning till det! jag ska vinna iår, det var så nära förra året och jag klarar inte sånt. jag tror alla vet det som har sett mig efter en förlorad match. det går inte!
nej men beach är verkligen det roligaste jag har gjort på länge, att få springa runt i sanden och blir brun samtidigt är inte fel :) och ha kul är jättebra! image81
sen är det så att jag är ett stort fan av sara syster. Tora. jag tycker att hon är verkligen så bra. och jag kan säga att hon är den min förebild, verkligen. en sådan bra beach spelare och samtidigt är bra inne med.
så som tora är sån vill jag blir när jag blir stor!
 

image82puss jullan!


Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas ni får möta maria och mig i finalen ;D
vi ska nog skärpa till oss lite till nästa år hoppas vi :P hahaha

2008-02-10 @ 23:06:26
URL: http://karinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0