vad ska jag säga?

Nu har den underbara helgen avklarad. Och man är tillbaka till Falköping! Det har varit en skön start. Även om jag försov mig i morse så har vi bara tittat på film på engelskan och samhälles lektionen. Den sög extremt mycket!

Helgen var underbar! Tåg resan ner till malmö bestod bara av att sova på lovisa. Kom hem ganska sent så det blev att gå och lägga sig direkt när jag kom hem till hemmet. Lördagen shoppade jag med linnsan. Och det var mys pys. Lagom länge med. Kvällen tv tittande men familjen. Söndagen spel för hela dagen. U21 kval. Jag spelade as dåligt. Men vi gick och vann så det var bra, även om jag och lovisa satt på tåget hit och höll alla tummar vi hade och var ganska nervösa! Men vi vann och det betyder att vi kommer få en bra grupp på sm sen! Jadååå.


Ingen träning idag, mycket bra tycker jag! Och nu har jag bara två lektioner kvar sen slutar jag för dagen. Matte + italienska. Jaja


Men jag saknar dig, det är jobbigt det är så nu bara! Men jag vet att det kommer att vara så mycket. Men jag saknar dig på ett bra sett. På ett sett som ska vara kvar. Ett sett som vill ha tillbaka dig (?)


Pusspusspussspussspusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0