veckan

Min vecka ser lite ut som alla andra veckor som har gått, mycket träning och mycket plugg. Men den kommer här ! :

Måndag (idag)

Försov mig ! tittade film på eng+sam! Sov och snackade med lisfis! Tränings ledig = film med katta och plugg!


Tisdag

Morgonträning. Börjar efter den 10.50 som jag såg just nu ? den har flyttat min extra matte så jag missar en lite del av mig sov morgon på onsdag!!!!

Efter skolan köpa min efterlängtade cykel med fina klara!


Onsdag

Träning (martin ej på träningen!) och plugga samhäll!


Torsdag

Inlämning av samhäll och inlämning av boken!

Träning som vanligt.


Fredag

Italiensk prov och träning! SPORTLOV!


Lördag

Hem resa för mig, 07.50 och är i malmö 12.45:O jag kommer att dööö! Men så är det att åka biligt.


Söndag

Hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0