2008-01-31

Det är nästan lite sjukt att jag är sugen på att gå på italienskan idag, men jag är på ett bra humör idag. Är hemma nu för jag har rast till 14.25. så nu ska jag städa och börja lite smått. För i morgon åker jag hem till Svedala! Till mitt Svedala. Men det är lite segt att jag kommer hem så sent. Men jag får hela lördagen på mig att göra lite roligt saker. Shoppa står högt upp på listan får jag allt säga. Provet gick, ja vad ska man säga, ett ok! Hoppas det räcker till ett G..
Mötte din blick idag för en sekund, det var lite jobbigt att få se dig. men vad ska jag göra. Jag kan inte blunda varje gång jag går förbi. Men det är bara ett problem som jag måste lev med en lite tid nu. Träning idag det blir först fys, alltså ingen mattuppvärning. Det är stor lycka. Sen blir det boll till 8 och sen titta vi på lite mer film. Sen äta och fortsätta att städa och träffa Cissi Kallin(L) som kommer och vill ha lite info vad som har hänt.
Dagens bästa: är glad. Och tänker inget mer på dig!
Dagens sämsta: dagen har varit en bra dag så jag kan inte hitta något fel än ! :P

Pusspusspusspusspuss julia!

Kommentarer
Postat av: shera

svedala :D

2008-01-31 @ 21:05:30
URL: http://shera.webblogg.se
Postat av: cecilia

jag blev ju orolig för dig! men de va ju skönt att de inte va nån fara! :) puss på julia!

2008-02-01 @ 18:26:42
URL: http://ceciliakallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0