Dagen

Dagen var en bra dag.
Den började med att ha sov morgon till 09.55! lycka!! Började med naturkunskap. Försökte hela tiden att få lisa på bättre humör inte det lättaste men lyckade lite hoppas jag (?) vi gjorde inte så mycket där, fick bara räkna ut hur mycket kalorier vi får i oss varje dag, eller hur mycket vi äter om dagarna. Till min förvåning åt jag mest av alla tjejerna, eller inte så förvånad blev jag inte. För jag vet verkligen att jag äter. Men mat ska man äta för det är gått! Det var så som vi sa i 9:an när vi kom på att mat är en sak man lever inte för och inte äter lite av.
Dagen fortsatte med mat, men fisk. Lite jobbigt att se dig första gången sen det tog slut. Men jag klara det bra tycker jag.
Efter maten var det sitta och plugga i biblioteket. Jag & Lisa, mycket bra för min del, vet inte hur det gick för min med kompis. Hon sov mest. Stackaren :P.
Senare historia i en kvart, för vi volleybollare var ?tvungna? att gå tidigare för annars hade iv inte hunnit blabla.
Lånade Maddes cykel, cyklade hem i snön och bytte om och cyklade till träningen där vi tittade på filmerna som vi hade spelat i tisdags. Helt okej. Min Bagger ett +! Men anfallet, ett ? men det visste jag om, så det var bara att le åt det som skulle fixas till.
Sen gym, jaja jag gjorde fri vändning ? men jag vet inte hur det kommer att gå.
Tränig sen, spel med alla. Kuligt vi vann så det var roligt.
Sen snabbade jag mig hem och började att plugga. Och jag fortfarande gör.. men det går sådär. Man kan inte plugga hur mycket som helst. Bara lite lagom annars blir det för mycket.

Det var ändå skönt idag, har inte känt ett piss om hur jobbigt det är. Jag mår verkligen bra. Och även om jag längtar hem.
Fick även reda på att mamma har sökt 4 nya linjer där hemma till nästa termin om det skulle hända något , en reserv plan. Det är verkligen skönt att veta att om det verkligen kommer att hända ngt så har jag det!

Jag är fri och jag behöver ingen man!


Pusspuss jullan!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grr, sova bör man annars dör man!

2008-01-30 @ 21:06:15
URL: http://petterssonlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0