hejhå

Alla som jag har pratat med dag, säger att jag har blivit mycket gladare sen det hände. Och jag kan nästan säga det samma själv? Det är lite lättare på ett sätt. Men lite svårt då och då, men vad hade jag förväntat mig.

Fick en hemsk blick i matsalen ju, men det har blivit bättre nu. Pratar lite på msn och det känns så mycket lättar. Redan bra vänner? Hm, bra vänner kommer nog ta tid med vänner låter bra..


Träningen, chill. Egen fys, går alltid som den går. Lite träning inför beachen 08- magen ska trimmas. Sen boll, mycket serv och mottag. Ont i mitt knä inget att skrika ja för. Men jag lever, men bara lite.

Sofia och katt har åkt nu, så jävla skönt för dem. Själv åker jag i morgon 17.25 är typ i Malmö 20.45. jadå.

Fast fick veta att min familj är sjuk där hemma, jaha okej.


Puss julia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0