helt okej

dagen var mycket bra! gårdagen med. har fått vara med min man mycket och hans familj. jag mår verkligen bra med dem. bästa dagarna på länge. även lite små bråk men det var bara rätt för jag tycker man gör inte så som hon gjorde.
mår bättre nu, fast jag ska sova nu. är trött och min krafter är sådär. febern kommer alltid tillbaka på kvällen. lite sorligt men sant..
ska inte spela i morgon. för jag har inte tränat på hela veckan. ska ner och titta och sedan funka Edvins match så det blir bara bra!

fick även en sen julklapp av Sofia idag! TACK! mycket fint.

Dagens bästa: jag har varit med min man i ett dygn och det är det bästa jag vet! är lycklig
Dagens sämsta: att det var skit att ni snackar skit om mig på sms? och du är ju min pojkvän. och att tiden tar slut så snabbt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0