hem

Just nu längtar jag hem mer än någonsin. Det är jobbigt här nu! Då behöver jag de som vet mest om mig! Mamma & Linn! Behöver verkligen få den rätta kärleken.

Träningen gick skit. Den sög ap röv, inget var roligt. Hade samtal innan med. Inget positivt precis. Men jaja typ, bara mitt själv förtroende som ska bli bättre. Efter det tester, hade inga förväntat mig något precis. Sen träningen : bajs är det rätta ordet!

Sen + att maten var skit. Fläsk. Det går inte att äta!

Sen nu när jag kommer hem duschar jag, sen går det inte mer! Sen längtar jag hem som fan. Det gör jag fortfarande bara jag tänker på det, så gråter jag.. som nu. Men jag vet att jag kommer hem snart och jag vet även att när jag är hemma saknar jag allt här. Lite jobbigt.



Pusspuss jullan!


Kommentarer
Postat av: shera

men tack :P

2008-01-24 @ 17:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0