Jävla lycka

Ingen lycka så långt jag kan se.

Jag har lyckat igen, jag har blivit sjuk. Magsjuk. Ont i magen och har feber. Mår illa hela tiden och sånt

 Saknar hemmet jättemkt nu! Mer när jag är sjuk. Det är hemskt att man kan sakna något så mycket!

Det finns precis inget kul med att vara sjuk! Missar skolan missar träningen missar att umgås med alla. Mår dåligt bara att tänka på hur mycket jag missar och ju mer jag tänker på det ju mer sjuk blir jag! Jag orkar verkligen inte!


Men mitt hjärta vill vara hos Edvin. Tycker om han mycket! Snart 4.

Du är bäst!


Elin, tack du jag kan vara mig själv när jag är med dig!


Puss jullan! Och efter jag har blivit frisk nu ska jag aldrig mer bli sjuk igen! Aldrig!!


Kommentarer
Postat av: elin

alltid vi :)

2008-01-11 @ 00:45:34
URL: http://eluz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0