Nu är jag äntligen här!


GP gick okej, vi kom trea! Helt okej. Fick träffa mina hjärtan! Och vara med mina hjärtan.

Hade det mysigt med Lovisa Sara & Ulla! PUSS!

Träffade Edvin och eluz och det var mer än mys!

Åkte tåg hem kl 17.06 eller det skulle gå då, men det gick typ 17.45 kanske. Jätteförsenat. Mycket roligt prat med alla Falköpings pojkars mammor (:  

Kom hem vid 19.30 kanske till Edvin, pratade lite med hans mamma sen kom mitt hjärta. Och vi hade det mys mys. Hade verkligen längtat efter att vara med han.

Fick somna och vakna upp bredvid han.

Vaknade vid 10, för en gång skull ;) myste lite. Gick till stan & åt med tedor och deras mamma.

Hem sedan sov en lite stund, och förlorade på tv spel :/

Sen åkte jag hem till min lägenhet och träffade alla och packade upp

Men nu är jag trött. Och jag behöver sova! För jag har morgon träning i morgon, ingen lycka! Bara att vi har hela kvällen för oss imorgon! Yes!


Så god natt mina hjärtan!


Puss jullan!

bild på mig och sara från GP :D image57


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0