Summer Breeze


okej nu har jag avklarat första dagen på min planerade vecka. dagen var helt okej! jag klarade vara helt själv på italienskan! slå det ;D jag kan knappt fatta det själv! dagen var annars inte så märkvärdig.
små bråk, men lite bra igen sen. ovanligt^^
träningen hm, vad ska jag säga? den slappaste träningen på länge. 1 timme gym, palla? jag skulle ha pallat för jag har lovat mig själv att verkligen kämpa på gymmet och ta i! men inte idag, men Martin var inte där och kalle var inte så närvarande:P sen boll en timme med 6 pers, så det var mest lekar. så chill!
tittade lite på 92 tjejerna! undra vem som kommer in? spännande :D vet vad dem går igenom! buuu...

måndagen är avklarad!
Tisdagen nu, undra hur den kommer att blir?
Tur
Det mesta tycks nu gå din väg. Överraskningar och äventyr väntar i kulisserna.
Hälsa
Kommer du bara igång med idrott eller motion får du ut en hel del. Simning tycks vara särskilt lämpligt.
Ekonomi
Om du skall göra ett större inköp kan det hända att du överskattar din ekonomi idag. Kanske är det bäst att tänka igenom det en gång till.
Arbete
Någon litar på att du klarar av det. Ta dig därför an den svåra uppgiften som kanske dyker upp
Kärlek
Någon som verkligen kan faller dig i smaken kan korsa din väg idag. Du bör försöka med allt du kan för att väcka intresse.
Relationer
Alla trivs med att vara i din närhet, du utstrålar glädje och självsäkerhet.

så säger mitt horoskop ? jaja:P vi får se vad som stämmer
men det som jag redan vet om dagen är att dagen börjar med morgonträning klockan 07.20! till 09.20. bra!
skolan börjar sedan 11.10! historia och svenska. yess!
sen rast i 2 timmar, och under den tiden ska jag se på när mina volleyboll vänner sjunger för alla som vill se´:D och min pojkvän är även inräknad som min volleyboll vän ;D
sen blir det matte och sedan lite träff med 91:orna så ska vi shoppa tills på fredag :D
och lite plugg på kvällen :D lagom bra dag som det ser ut nu!



Pusspuss jullan

Kommentarer
Postat av: cecilia

Hihi, jag skulle verkligen vilja höra när volleybollkillarna sjunger.. :P Kan inte du spela in lite ¨på mobilen åt mig? (a) Puss på dig!

2008-01-14 @ 22:24:39
URL: http://ceciliakallin.blogg.se
Postat av: jessica

Härligt julia! :D hehe okej, aah, dt ska jag :)

2008-01-16 @ 10:56:52
URL: http://jessicapauline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0