j.

23.57

Klockan går långsamt när man inte kan sova  och när man bara väntar på att klockan ska bli mycket.

Det är sex and the city på tv, reklam just nu. Jag ligger och filar mina naglar. Jag vill inte titta på mobil och upptäcka att klockan är allt för mycket för sånt här.

Jag kommer nog någon gång få pris för mest tänkande och komplicerade tänkande i världens. Kvällar, precis innan man ska sova är som svåras, just den när kvällen gick de extremt mycket tankar och min hjärna fick jobba på hårt. Första tanken och största tanken: Shit min pojkvän åker till Spanien och jag kommer inte få träffa han förrän om 2 veckor.. så länge har vi inte varit ifrån varandra...

Tanke nr.2 : hur jag ska få ihop pengar till sommarrocken, om jag ska gå på sommarrocken ? och om jag går ska jag dricka något då ? vad ska jag ha då ? men det är precis som Linn säger man kan inte släppa loss där för man känner precis alla. Alla vet vem man är! Och Svedala blir nästa som Gossip Girl !

Tanke nr3. varför sover jag inte nu ? jag har gjort så mycket idag, jag borde vara trött.. jag kanske inte vill sova för att vakna upp nästa morgon och veta att det är en dag närmre sommarrocken, och då alltså en dag mindre att bestämma allt och komma på något att ha på sig. Sen är det första dagen jag kommer vara utan min pojkvän Mr Odd. Och förra gången vet vi ju hur det slutade första bästa tåget upp till han..


Puss jullan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0