j..

Finns personer i livet som man tycker om mer eller mindre, det kommer att komma personer som man bara vill hata och bara vill älska.

Sen kommer det tider då man älskar sig själv och även hatar sig själv. Jag vet inte vilken tid som passar mig rätt just nu. Men jag vill inte ha de som är nu..


Veckan har varit, ja jag vet inte vad jag ska säga. Jag vill inte dra bra slutsatser eller dåliga.

Men en bra sak är att jag och Sara har kommit igång med våran Beach träning nu och det går så extremt bra! Längesen något gick bra för mig. Det är de som ända som känns rätt nu.


Oliver kom hem! Jag klara mig inte utan dig mer nu. Jag har inte mått så här dåligt på länge. Men de mest är mitt eget fel.


Jag fyller år snart.. undra hur den dagen kommer att sluta.


Puss jullan.


Kommentarer
Postat av: cajsa

snuttan då.

blir så ledsen när jag läser detta,

du som alltid är på så himla bra humör.



du kommer se att allt löser sig när oliver kommer hem igen, då blir det great det vet jag.

du är stark på egenhand det vet jag,

men tillsammans är ni mycket starkare.



puss!

2008-07-18 @ 14:19:53
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0