j.

det värmer så jävla mycket att få höra något gott ifrån någon.
bara en komplimang är värt jättemkt. man blir så glad och allt känns så mkt bättre.
för ett tag sedan pratade jag med Pernilla från Ystad. En otroligt söt tjej som är 20 som har kännt mamma och pappa och spelat lite i Svedala volley. Jag har inte hört så mycket ifrån henne sen jag flyttade. Men redan första gången jag träffade henne vad hon så snäll mot alla och så underbar.

Vi pratade nu om hur allt var och de var så klart bra med oss båda. Sen kom vi in på hur det gick med livet och med volleybollen för mig och med skolan och jobbet för henne och vad hon skulle göra senare. Sen skulle Pernilla gå ( det här låter som en lite saga snart ) och då ger hon mig den underbara komplimangen som är underbar att få. Julia kämpa på och glöm inte att du klara allt bara du vill.
det var precis som om hon hade känt mig i hela mitt liv och visste att de orden tar som mest i mitt hjärta just nu. även om mitt hjärta bara tänker på att räkna ner dagarna tills oliver kommer, så värmde de så otroligt mycket. Det var precis som om hon hade pratat med någon om att jag har dåligt självförtroende och behöver folk som stöttar mig och gör mig glad.

så den här kvällen har varit bra. jag är liksom helt tagen efter de som hände. jag blev helt chokad att någon person som jag inte hade pratat med så mycket innan önskar mig lycka till med allt och säger att hon saknar oss alla.

jag är glad. i morgon köpenhamn. sedan fest = sommarrocken! = my love OLA SVENSSON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0