j.

De där med impuls, det gillar jag. Och speciellt när det gäller på sommarlovet. Jag planerar gärna under skoltid och räknar dagar tills något bra ska komma. Men att planerar på sommarlovet gillar jag inte, för då ska man bara ta det lugnt och ta det som de kommer. Och precis så gjorde jag i måndags när min älskling ringde och var inte så happy och det hade jag inte heller varit den måndagen. För vi båda visste vad som skulle vänta oss. Vi skulle vara utan varandra i 2 veckor..


Men då tack vara att jag inte har så mycket för mig om dagarna så sa jag att jag kunde komma till han på tisdag, så får vi vara med varandra innan han åker i väg till Spanien. Och självklart tyckte även mitt hjärta att det var en strålande idé.


Så jag tog tåget in till Malmö vid tisdags vid lunchtid och började små handla lite saker till min sötiz och även till mig själv då. Blev lite presenter och en tröja och en ny bikini (som jag inte orkade pröva, men som nu är för liten) 168 kr för de. Så det var en bra början på min juli budget. Och juli är min månad och det är inte alls lång tid tills jag fyller år!


Men nu är jag i Hasslöv och sitter och steker på balkongen för att försöka få lite färg innan Portugal. Även själv hemma den här dagen. Då tänkte jag vara så bäst att städa lite på Olivers rum för det är fan jag som stökar upp där när jag
kommer. Ojdå!


Vi firar även 4 månader idag, därför alla presenter igår (IloveU örngott och en nyckelring med ett J på )


Nej nu rinner svetten ifrån mig och jag ska gå och ta lite att dricka. P.S. jag har inte hört något om Spanien än eller träningen.. så det lutar nog på att vara hemma hela sommaren!!

 

Puss jullan!!


Kommentarer
Postat av: N I C O L E

Gå in på min blogg och svara på dagens fråga :)



Mvh N I C O L E

2008-07-02 @ 10:05:06
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0