j.

Jag vaknade precis upp (09,13) i mitt nya fina rum. Jag har dock kommit på en nackdel med att ha ett vitt rum, det blir alldeles för ljust på morgonen.. ojdå! Men jag har inget emot att gå upp tidigt, frågan är bara om andra har de.


Ska snart gå och ta en kall dusch.. för det räcker inte med att bara borsta mitt hår lisfis! För jag är vit på andra ställen med (!)

Idag blir det shopping som gäller, det är ju rea överallt. Mamma kom hem igår och sa : vet du att de är 50% rea på vero moda ?

Sen ska jag köpa lite grejs till rummet


Shiit! Det är torsdag idag! Oliver kommer i morgon! Jaaaa.


Nej nu ska jag gå och göra lite gröt! Så jag får tillbaka fkp känslan!


Puss jullan!

jag saknar lisa!


Kommentarer
Postat av: katta

julia ditt sötbarn, i miss you

2008-06-26 @ 12:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0