j.

Dagen var helt okej, har bara jätteont i mina fötter nu och har tränings verk efter all motion jag har utövat under två dagar!

Jag började med att missa bussen, alltid lika kul. Så jag tog 10.55 bussen, men den var försenad så jag var inte framme förrän 11.45. var redan då trött och hungrig. Men jag började med att traska runt själv i fina malmö, halvt fint väder med mycket folk. Det var även någon sorts marknad, olika stånd från olika delar av världen. Tror det var meningen att de skulle vara en världsmarknad.


Jag trodde verkligen att jag var på shopping humör men tydligen inte.. men jag gick där och stressad, vet inte varför men jag är som jag är och stressar nästan alltid. Men jag hittade en vit kjol på H&M 50 kr ! mums. + en lite necessär som jag har letat efter att ha mitt smink i min hand väska när jag ska bara iväg för en lite stund. 15kr.

Sen blev det gina tricot som föll mig till smaken, fast jag gick in om vero moda. Men det där mamma sa med att det var 50% och en massa rea, var kanske inte så sant. Där var knappt inget. Men gina tricot var annat, hittade en tubtop och en tröja att ha under den. Nice.


Sen kom mamma som var efterlängtad, men vi fick stressa som vi alltid gör om vi skulle hinna med allt vi skulle göra. För vi skulle med ett tåg vid 17. men vi hittade allt och jag gick en tröja och lite saker till mitt rum så jag är mycket nöjd med dagen!


Oliver kommer i morgon!


Dagens bästa : mitt rum är fint fint fint!

Dagens sämsta: mina fötter luktar och gör ont. + att vi fortfarande inte har någon dusch..


Puss jullan1


Kommentarer
Postat av: S

trist att inte ha nån dusch!

:(

2008-06-26 @ 21:30:02
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se/
Postat av: Lisa

HAHAHHAHA borsta tårna jullan! hahhahahhaha :D

2008-06-27 @ 17:48:40
URL: http://petterssonlisa.bilddagboken.se
Postat av: pussel

saknar dig juu....

2008-06-29 @ 14:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0