j.

Måndagen var en måndag som jag inte har varit med om innan. Ganska skönt, för annars brukar det vara att alla måndagar ser ut som de brukar..

Men igår tränade vi först, lite lagom jobbigt. Sen var det vila från 10-17,30! De var mys!

Vid 19 var det träningsmatch på schemat, alla fick spela och det var roligt. Jag var inget nervös alls.. Konstigt! Men det var otroligt skönt. Spelade både vänster och höger, men jag gillar dock höger så jävla mycket bättre! Fy va dåligt de gick som vänster! Men höger var roligt att spela i går!


Idag hade vi sovmorgon till 8 (?) om man ska kalla de för sovmorgon. Men vi var tvungna  att gå upp då för at få frukost! Sen var det tillbaka till lägenheten för träningen börjar inte förrän vid 10.30. vi tränar bara i 1,5h timme för vi har landkamp ikväll. Två tjejer kommer inte få vara med alls... undrar vem det kommer att bli (?)..


Det är jobbigt nu, har varit ifrån min älskling länge nu. Saknar han mer och mer för varje dag.

Men vi ses kanske på lördag om vi har tur!


Pusspuss jullan!

puss på rhinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0