j.

Lite uppdatering av min blogg tack

Och det kommer nu

Nu är det landslagsläger, har redan ont i hela kroppen! Jag menar överallt. Eller speciellt min rygg. Det börja komma tillbaka... men det är bara att kämpa på. Jag räkna ner dagarna till jag får ligga på min gräsmatta där hemma och bara halvsova! Idag är det 5 dagar kvar!

Träningarna är jätteroliga, jag kan inte klaga. Vi har haft kalle nu på två träningar och kommer nog att ha han hela veckan hoppas jag på. För det är jätteroligt. Hoppas det kommer att kännas så här nästa år med.

Om träningarna har gått bra?

Nja, helt okej. Det har inte varit mina bästa träningar. Men jag kan inte klaga, fast min mottagning brukar vara mycket bättre.


Jag saknar oliver som fan, det är så otroligt jobbigt, just nu. Var är han ? jag var nära på att gå ner innan och bara gå in på hans rum.

Men vi ska klara det, jag ska klara det!


Nu ska jag tillbringa kvällen med att titta på fotboll, det står redan 1-1 mellan Spanien och Sverige. Jag ska även sova tidigt ! en sak som är säker, att sova är en viktig sak har jag kommit på om man ska orka. Speciellt den här veckan, sen ska jag även städa lite till, och börja packa lite, för jag kommer inte använda vanliga kläder den här veckan typ.


Puss jullan!  jag och sofia


Kommentarer
Postat av: Oliver

tillsammans ska vi klara det, tillsammans ska vi orka.



haha skulle inte du sova tidigt?.



puss på dig

2008-06-15 @ 00:33:20
Postat av: cajsa

du och sofia,

ni är så galet söta :)

2008-06-15 @ 10:54:15
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0