j.

Nu vet jag hur det känns, att verkligen ha ett sommarlov. Ett nytt sommarlov har börjat. Det börjar idag känns det som, midsommar var midsommar och då är det inte sommarlov. Men idag sitter jag hemma hos oliver helt själv, lite läskigt.. hör konstiga ljud hela tiden, men jag vet inte var de kommer ifrån. Jag får bara stå ut i 6 timmar till själv innan den första personen kommer hem i familjen Odd.


Min midsommar tillbringade jag en lite stund i Höllviken, en vick tur dit och nästan lika snabbt tillbaka. Jag var trött och vill bara att dagen skulle gå, så mammi och pappi hämtade mig i Höllviken. Och sen slocknade jag i Sängen, efter många samtal med min loverboy som hade en rolig midsommar, så jag fick glädjas med han!


De där med att sommarlovet har precis börjat, som sagt är midsommar inte sommarlov. Sommarlov är när man sitter själv hemma för länge framför datorn för länge på morgonen och hoppar över frukusten och absolut inte gör något på hela dagen. Och så ser den här dagen ut! Så nu vet jag att mitt sommarlov har börjat. Jag är inte hemma men jag är själv hemma och jag har inte gjort ett piss och jag kommer inte göra något idag. Har tittat på två avsnitt av gossip girl och har två kvar att se.


Helgen har varit underbar, när jag kom på lördagen till Båstad (för 9kr, men sommarkortet) kändes jag inte igen min sötiz. Visst det var bara en vecka sen vi sågs, fast det känns som 3 månader eller något! Vi pussades länge vid stationen. Sen lite shopping av grönsaker och sedan hem och myste innan jag fick träffa släkten.


Mitt sommarlov har börjat och jag mår bra, lite rädd bara för att jag vågar knappt gå ner för trappan :P

Puss jullan!

+ att jag blev spelare 13…..


Kommentarer
Postat av: elin

jag saknar dig :(

2008-06-23 @ 13:00:01
URL: http://eluz.blogg.se/
Postat av: cajsa

GRATTIS :)

<3

2008-06-23 @ 19:29:45
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0