j.

Vet ni, nu har jag tid att skriva i min blogg. Jag har både tid och ork!

Just nu ligger jag i oliver säng, (som inte är så ovanligt) tittar lite på tv och tittar även på alla bilddagböcker. Även letar efter sm bilder..

Det har hänt så mycket den här tiden, så jag vet inte om jag orkar skriva om allt. Men jag kan säga att jag mår bra men jag vill hem. Fast det mest underbara är att vi får sommarlov  i morgon ! helt sjukt, hur snabbt det går ? det har gått jättesnabbt. Kommer verkligen ihåg att man räknade ner dagarna, typ 34 dagar och nu är det 1 dag. Men sommarlovet börjar inte förrän efter lägret för mig. Men det ska bli helt okej att vara med på lägret, även om jag igår sög bajs på träningen om orkar verkligen inte mer..

89 är borta från volleybollgymnasiet. Det är ganska mycket hemskt! De är inga 89 i matsalen, inga i gymmet, inga i hallen eller i skolan.. de värsta är att bästa Lovisa är inte kvar här.. det är nästan de jobbigaste att hon är borta. För det var verkligen skönt att ha en ”syster” som jag kunde gå till om de var ngt : )

Den här dagen skulle jag egentligen tillbringat med min klass på berget, eller vi skulle gå en mil! Haha min röv att jag rör på mig mer än vad jag gör i vanliga fall ! så istället ska jag städa mitt rum och ladda upp inför avslutningen i morgon!

Puss jullan


Kommentarer
Postat av: Linda

Layouttävling hos mig...Kolla in. En vinnare varannan dag, Hela sommaren!

2008-06-12 @ 09:53:22
URL: http://lindasara.blogg.se/
Postat av: Linnéa G.K

du får ha en jättebra dag! (:

2008-06-12 @ 09:53:45
URL: http://lgk.blogg.se/
Postat av: luoi

Bästaste lillasyster Julia! Snart är det sommarlov och då kommer du ner till Skåne igen. Då blir det fika med MammaBergh! Puss på dig, ha så kul på lägret och ge allt....för det vet jag att du kan och då är du oslagbar. PUSS PÅ DIG!!!!

2008-06-12 @ 11:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0