allt går bara man vill

Gårdagen var en mycket bra kväll. Jag kan inte säga något annat.

Dagen började med att jag inte mådde super stannade hemma från skolan och blev helt frisk!

Ner till träningen tittade och hejade på. Sedan mat? Hur smackar mat? Någon som kan förklara? För min smak är helt borta.. sedan hem fixa till sig och sedan ålle ålle ålle.

Började med till klara älskling! Många tack! Ingen dricka för mig.

Sedan ålle. Och det var så mycket bra, singel på ålle. Det kan inte bli bättre?

Kände mig snygg och allt var bra.

Träffade dig mycket men inte gjorde, även de kändes bra. Vi är vänner och det är mycket skönt.

Men om jag ska sammanfatta kvällen så var det en mycket bra kväll!

Mycket dans och glädje.


Dagen var så att jag vaknade inget mer med det, fixade till mig för jag trodde jag skulle funktionera kl2? Men det är i morgon så det är lugnt. Sen mycket snack om gårdagen med vänner och liknade. Gårdagens eftersnack det är verkligen något  jag gillar, alla roliga och pinsamma saker kommer fram! Och man skrattar åt alla fel  man gjorde :D de gillar vi.

Sedan lite plugg och då menar jag lite. Till hallen efter det. titta match, sedan lite prat :D och nu är jag här. Inget att göra. Men det händer alltid något i volleybollhuset, det är bara att vänta :D


Puss jullan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0