home

Jag är hemma nu!

Det är skönt. Allt är lugnt. Fast som jag brukar säga är det nästan för tyst och nästan för lugnt.

Och just nu är det för lugnt, ingen oliver som vill pussas eller busa med mig.

Dagen har börjat bra som tills jag själv vaknade. Och nu ska jag göra mig fin inför dagen, sen ska jag ner till hallen och titta när alla små spelar.

Jag är för nervös för att tänka på morgon dagen, jag vet inte varför jag alltid blir så här. Inför alla sm spel. Jag blir för nervös. Men det är bara lite positivt, man ska vara nervös för annars går det inte bra!

Saknar dig älskling! <33


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej vilken sport går du på? Ha en bra dag!

2008-03-17 @ 15:57:28
URL: http://charlotteice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0