I'm just A Girl

Jag kan bara säga att jag brinner för dig just nu oliver!

Puss på dig!


Snart italienska, som jag inte alls är sugen på. Har inte varit där på evigheter, får verkligen hoppas på att de bli ganska lugnt idag. Orkar inget! Träning igår, helt okej. Tränings verk som fan bara idag i precis hela kroppen efter gymmet. Det blir teknik träning idag och ja vi får se hur det går.

Mycket plugg ikväll tror jag. Har lite att jobba på. Men om en vecka är det påsklov och de hejar vi för!


Puss! Jullan!


Jag tycker om min pusselbit eluss<33


Kommentarer
Postat av: elin

och jag tycker om min jullan. llalalaLOVE

2008-03-06 @ 23:40:39
URL: http://eluz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0