kent kväll.

Idag var det kent. först påskmat hos mormor, mysigt som fan. sprit för de gamla och mat för oss mer lagom vuxna. efter jag hade somnat och pratat med min loverboy så drog vi in till Malmö, på med min jättegamla skinnjacka, som är i storleken 146! men den passar nu perfekt som en kort skinnjacka!


Kent var lika bra som de var i Skövde, Jocke Berg! du är så bra! vi satt jättebra och jag trivdes. fast lite gäspningar kom det fram mot kvällen! inte allt för ovanligt för min del. men vill då även påpeka om att klockan är nu 00:24!!!


jag har den bästa pojkvännen. blir alltid lika glad när han bara så helt plötsligt ringer! det är så underbart att bara få prata med dig. saknar dig jättemkt, men vi ses snart! i morgon tillochmed!


nu har jag varit uppe länge och nu ska jag sova. GRATTIS till Lisa som fyller år i dag! Grattis Lisfis!


pusspuss julia! image106


Kommentarer
Postat av: elin

skriv ett nytt inlägg själv! :D pussssssssssel

2008-03-25 @ 23:56:02
URL: http://eluz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0