lite här och där

Jag börja få en otroligt hemsk känsla just nu. En känsla som säger, det här är fel. Ni vet, när det sägs varför gör du så här mot dig själv. Men varför har jag den känslan (?) sen är jag så otroligt nervös med. Tänk på pappa "glömmer" att fixa en plats till mig i en bil i morgon så jag inte kan följa med och titta på matchen och få träffa oliver. Jag kommer då strypa mig långsamt och snyggt!

Sen är jag nervös över att få träffa han med? Men Julia lilla, det är din pojkvän du snackar om nu. Din underbar lilla man.

Gårdagen : var vi hemma hos Johanna och hade chillkrök, det var mycket roligt. Fick träffa alla bra personer som jag tycker om här hemma. En extra kram till Oliver, inte min Oliver utan Oliver biffen!! Linn är bra när hon har fått lite i sig!

Dagen :
vaknade av ett sms vid halv 7, av mitt hjärta. Helt okej att vakna till det, men inte så tidigt när man kom hem vid halv 2 i natt. Men det var bara att svara och sen somna om och lite senare vakna av att våran fågel har damp och skriker ! Får ett stor! Jättestort påsk ägg av mamma med en massa bra saker, ansiktstvål, hårinpakning mm. PUSS! Sen åker vi ner till byn och där blir det mer shopping av smink och annat trevligt.

När jag sen kom hem var det bara att börja plugga, jag har pluggat hela dagen och jag ska nog börja göra det igen, för att verkligen få klart det någon gång! Det tar aldrig slut liksom. Pratat lite med älskingen och bråkat lite med mamma. Men sånt hör till när man kommer hem

Morgondagen: just nu vet jag inte vad som kommer att hända, men jag hoppas verkligen på att jag får följa med till Ängelholm. Jag kommer bli otroligt ledsen, för jag har gjort för stora förväntningar som vanligt på vad som kommer att hända, det gör jag alltid. Lika jobbigt varje gång sen när de jag har tänkt inte blir av...

Men jag håller alla tummar jag har och jag hoppas ni andra med gör det! Träffa han och ge han min fin fina present jag har gjort till han! Sen mysa lite titta på matchen och sen åka hem! Lagom bra.

Lördag:
Påskmiddag hemma hos bästa mormor, sen åka in till malmö, kanske lite innan mormor med och då ska vi hitta en kamera till mig! Jag vill satsa på den rosa. Sen efter mormor eller Malmö blir det Kent. Kent + familjen. En gång till ! Man kan aldrig få för lite av Kent.

 Söndag:
PLUGG + Träffa sara och sen på kvällen ostbricka hos Johanna och gamla gänget mys.

Måndag: hejdå Svedala ses den 30 april igen. Åka tåg med 3 st 94 tjejer som är mkt längre än mig i 3 timmar. Får se hur det blir. Sen kommer jag får träffa allt folk!


Så här ser de närmsta dagarna ut för mig. Både bra och dåligt.

Puss jullan! image103


Kommentarer
Postat av: elin

Måndag: hejdå svedala, HEJ PUSSEL! *hjärta*

2008-03-21 @ 08:12:37
URL: http://eluz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0