nej?

jag fattar inte varför.
läser ett brev just nu från ållebergsgymnasiet.
står typ såhär:
hej, ni är välkomman och på elevkonferens för Julia angående hennes skolsituation.
kallade till mötet är julia med hennes föräldrar, rektor, mentor, martin karlsson och specialpedagog.

ursäka ? jag har inga problem i skolan. jag har g i alla ämnne och jag trivs jättebra.
det är bara de att jag har varit sjuk mycket. men jag har inte missat ett piss, utan min frånvaro kanske är lite låg, men jag har inte missat något. 
 men jag får se vad de har och säga liksom.
men jag är bara så arg just nu.

men jag ska försöka att lugna ner mig och börja plugga lite. så att jag inte får mer skit för att jag inte plugga!

sen kommer Linn till mig nu och vi ska laga mat!
puss jullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0