Okej, lite allvar nu.

Jag kan inte förstår det här egentligen. Att det har gått så bra. Att jag mår så bra som jag gör. Och att jag är gladare än vanligt!

Och jag har inte känns så här på länge. Jag trodde innan likadant, men nu känner jag verkligen att det här är rätt.

Jag har hittat rätt, för det var längesen jag kändes så här. Och som jag har sagt innan har jag bara varit riktigt kär en gång i hela mitt liv. Men just nu känns det som om det kan utökas till två gånger. För det här är underbart. Även om det är snö ute så är jag glad och lycklig!

Så jag vet nog att det känns konstigt för de flesta att jag känner så här så snabbt. Att jag har gått vidare så fort, men jag vet att de förra var inget bra. Och jag vet med säkerhet att det här är bra.

Jag har hittat en perfekt man.

Och de bästa är att jag kommer få träffa han på fredag, kanske till och med komma hem till han om jag har tur om snön försvinner och att jag kommer upp till Ängelholm som jag borde komma. Tåg eller bli får jag se.


Puss lite allvar från en smått trött jullan. Som funderar mycket, lite mer än vanligt!

Pussel, håll ut vi ses på måndag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0