Okej, lite info om hur dagarna har varit och om hur jag mår just nu!

Dagarna har varit bra, jag kom hit i Måndags och det var jättebra att jag äntligen kom iväg och att jag fick träffa alla underbara människor. Mys på er. Extra hjärta till eluz och oliver!

Tisdag började med morgon träning, jippi ? efter man hade sovit kanske 2 timmar så var det inte jippi, men efter inte ha fått träffa sin loverboy på en veckan så kan man inte begära att sova mycket en natt som man sover tillsammans. Träningen gick som den gick, som de skulle ha gått efter inte ha tränat på 10 dagar kanske. Det var illa tyckte martin, men vi andra tänkte bara positivt och det är ett måste om man ska klara av vissa dagar. Framför allt måste man göra det på träningarna.


Och sen är det idag ; den här dagen har varit mycket bra! Ett + på det!!

Vaknade upp bredvid mitt hjärta. Sen skolan, gjorde naturkunskaps provet och jag fixade det nog ganska bra får jag verkligen hoppas på! Sen mat och ingen historia. Sen träningen gick bra, bättre än i tisdags. Sen god mat och jag sen det bästa på dagen, jag har inte gjort ett piss på hela dagen!! Eller jag har varit med min pojkvän!


Och nu ska jag säga en sak till, jag är så jävla laddad inför fredagens aktiviteter!

Och en sista sak, jag tycker om elin! <3


Puss&kram julia


Kommentarer
Postat av: elin

du är oändligt bäst.

2008-03-26 @ 23:24:35
URL: http://eluz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0